вівторок, 1 червня 2021 р.

Нещодавно в українському Інтернеті з'явився цікавий онлайн-сервіс «Діловод» (delovod.ua). Незважаючи на те що вже існує безліч сервісів онлайн-бухгалтерії, підприємцям і бухгалтерам, що обслуговують підприємців, «Діловод» варто особливо відзначити та звернути на нього пильну увагу.

Що таке онлайн-бухгалтерія і чим вона краща за звичайну облікову програму

Онлайн-бухгалтерія є сервісом, що надає можливість ведення обліку. Водночас працювати з нею ви зможете звідусіль, де є Інтернет. Онлайн-бухгалтерія повністю вирішує проблеми зберігання та встановлення оновлень вашої облікової бази даних, не вимагає встановлення програмного забезпечення — достатньо лише зареєструватися на сервісі.

Зверніть увагу!

Якщо перед вами постає питання вибору програми для обліку чи скорочення витрат на ведення обліку — на сторінці delovod.ua/profitably ви можете стисло ознайомитися із перевагами та недоліками основних способів ведення обліку.

Онлайн-бухгалтерія не лише дозволить скоротити витрати на придбання облікового софта та комп'ютерної техніки, подальший супровід програмного забезпечення, але й забезпечить надійну безпеку та доступність даних.

Що ж пропонує своїм користувачам онлайн-бухгалтерія «Діловод»

Зайшовши на головну сторінку сервісу, бачимо оголошення — «Безкоштовно та назавжди». Кожен полюбляє отримувати будь-що безкоштовно). Хотілося б дізнатися, що саме пропонує сервіс. Отже...

Для ознайомлення із сервісом зовсім не потрібна реєстрація — на головній сторінці є кнопка «Спробувати», яка відразу та без зайвих запитань створить тимчасову базу даних із повним функціоналом. Ви можете спробувати попрацювати в ній — унести записи в довідники, виписати накладні, сформувати звіти. Тут же ви маєте можливість переглянути відеоуроки чи звернутися в онлайн-підтримку та миттєво отримати пораду!

Реєстрація не вимагає жодного підтвердження ваших реальних даних. Необхідно лише вказати справжню адресу вашої електронної пошти, на яку буде надіслано лист, що містить посилання. Для завершення реєстрації — потрібно перейти за цим посиланням. У цей момент «Діловод» автоматично створить персональну базу даних на сервері масштабного дата-центру в Німеччині. Тепер усе, що ви внесете в базу даних, — у цілковитій безпеці!

Зауважимо, що реєстрація абсолютно безкоштовна. На необмежений строк ви отримуєте базовий пакет послуг для обліку та подання звітності. Базовий пакет містить можливостей сервісу, котрих може виявитися цілком достатньо для підприємця. За бажання можна замовити платну повну версію будь-якої функціональної можливості всього за 10 грн/міс. або відразу перейти на повний пакет, який наразі коштує 100 грн/міс.

Безумовно, усі користувачі мають власні вимоги до обліку. Для одних досить ведення простого реєстру платежів із зазначенням дати, суми та змісту. Інші захочуть проаналізувати свої витрати та затрати, згрупувавши їх за статтями. Третім потрібен складський облік і облік взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками, аналіз доходів та затрат, розрахунок фінансових результатів. І всі хочуть, аби було просто і зрозуміло, щоб можна було не читати інструкції, а лише переглянути навчальний ролик або одержати пораду, так би мовити, «наживо».

Перше запитання при вході — вибір одного з режимів роботи — «Підприємець» або «Приватна особа». У режимі «Приватна особа» більшість функцій, пов'язаних із обліком, неактивні — цей режим підійде користувачам, що бажають вести лише облік особистих фінансів.

Одразу після першого входу «Діловод» налаштований для роботи в найпростішому режимі. Розпочати можна з перегляду двох-трьох невеличких відеороликів. Спробувати внести прибуток/витрату грошей, виписати рахунок, акт або накладну, переглянути звіти.

Пізніше можна буде в налаштуваннях обліку активувати додаткові необхідні можливості. Ось деякі з них:

  • облік грошових коштів. Банківські виписки, касові ордери, платіжні доручення, платіжні відомості, завантаження банківських виписок із системи Клієнт-Банк, звіти про рух і залишки грошових коштів;
  • реєстрація клієнтів, договорів, ділових контактів. Реєстрація клієнтів, контактних осіб і контактних даних. Фіксація договірних умов (категорій цін, валюти, способу доставки, форми оплати, відстрочок, знижок) із подальшою підстановкою в рахунки та накладні. Перегляд історії замовлень, ділових контактів і звітів безпосередньо з картки контрагента. Можливість реєстрації змісту дзвінків, переговорів, листування та SMS;
  • управління цінами. Прайс-лист із можливістю внесення декількох колонок (категорій) цін. Друк цінників і етикеток. Історія цін. Безпосередня установка цін в картці товару. Автоматична реєстрація закупівельних цін. Документальна установка цін із можливістю автоматичного розрахунку нових цін на підставі поточних або закупівельних.
  • облік продажів. Замовлення покупців, виписка рахунків, акти виконаних робіт і видаткові накладні, повернення від покупців. Можливість унесення контактних даних безпосередньо в документах без реєстрації контрагента. Зручний підбір товару за каталогом із урахуванням товарних залишків, підбір за штрих-кодом, автопідстановка ціни з договірних умов або за прайс-листом. Способи доставки, форми оплати, статуси документів. Аналіз реалізації та прибутку за товарами, торговими марками, покупцями, менеджерами, торговими точками. Звіти зі взаєморозрахунків, сплати та контролю заборгованості;
  • облік закупівель. Рахунки постачальників, прибуткові накладні та повернення постачальникам, акти виконаних робіт постачальників. Автоматична реєстрація закупівельних цін. Аналіз закупівель за товарами, торговими марками, постачальниками. Звіти зі взаєморозрахунків та сплати. Автоматичне формування замовлення постачальнику;
  • облік взаєморозрахунків із підзвітними особами. Облік грошових коштів, виданих під звіт. Авансові звіти з можливістю оприбуткування товару на склад, списання на витрати, сплати постачальнику, друку. Відомість взаєморозрахунків із підзвітними особами;
  • складський облік. Необмежена кількість складів і торгових точок. Придбання, реалізація, повернення, переміщення, списання, оприбуткування надлишків, інвентаризація. Упаковки, штрих-коди. Облік за серійними номерами та в розрізі додаткових характеристик товарів. Друковані форми. Автоматичний розрахунок собівартості реалізованого товару. Зручне заповнення документів. Пошук товару за кодом, найменуванням, артикулом. Звіти по складу. Завантаження початкових залишків;
  • простий кадровий облік. Прийом та звільнення працівників, табель обліку робочого часу, розрахунок заробітної плати й податків. Розрахункові та платіжні відомості, облік додаткових умов трудового договору;
  • облік доходів і витрат. За періодами, підрозділами (торговими точками), менеджерами, контрагентами, угодами. Необмежена кількість статей. Розрахунок фінансових результатів;
  • податковий облік. Роздільний податковий і управлінський облік. Автоматичне формування книги обліку доходів і витрат. Автоматична добірка підходящої статті доходів/витрат. Контроль за включенням документів до податкового обліку;
  • валютний облік. Ведення взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками у валюті. Ведення обліку грошових коштів у валюті. Перерахунок валютних відпускних цін;
  • податкова електронна звітність. Нагадування про строки подання звітів, формування звітів та передання в електронному вигляді з використанням цифрового підпису.

З метою полегшення початку роботи із системою передбачено завантаження довідника товарів і складських залишків із файлів у форматі Excel, довідника клієнтів і контактних даних, банківських виписок і прайс-листів постачальників.

Приємний простий та зручний дизайн програми. «Діловод» підтримує багатовіконний режим роботи — це означає, що ви, наприклад, можете поруч відкрити прайс-лист, рахунок на оплату, відомість по складу, довідник клієнтів і перемикатися між ними, розташувавши їх на закладках. У «Діловоді» є робочий стіл — на нього ви зможете винести найчастіше використовувані ярлики. Також є командний рядок, до якого можна внести, скажімо, команду «виписати рахунок», «сплатити», і система відразу запропонує відповідні дії.

Важливою особливістю системи є підтримка російської та української мов — не лише інтерфейс програми, але й найменування записів у довідниках можна вносити двома мовами одночасно! Усі форми документів і довідників підтримують клавіатурний ввід, а чимало команд виконуються з використанням «гарячих» клавіш — подарунок для тих, хто оцінив швидкий спосіб уведення документів.

Особливо слід зауважити, що «Діловод» — повноцінна багатокористувальницька система. Ви можете запросити своїх колег, надіславши їм на електронну пошту запрошення з вашої бази даних. А також зможете налаштувати доступ до даних згідно з роллю користувача (наприклад, касиру дозволити перегляд лише документів «надходження» і «витрати» грошей, а торговому агенту заборонити перегляд закупівельних цін і постачальників). Безкоштовний базовий пакет надає можливість запросити до вашої бази даних іще 2-х користувачів.

За потреби, ви зможете вести облік по декількох підприємців в одній базі даних.

Заплановано у «Діловода» чимало: цьому присвячено окрему сторінку delovod.ua/plans, на котрій спостерігається прогрес розробки.

Підбиваючи підсумок, зауважимо, що «Діловод», справді, викликає інтерес і може бути корисний широкому колу користувачів. Серед них можуть бути як підприємці, так і приватні особи, охочі отримати недороге, але водночас зручне та надійне рішення для обліку й звітності.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Актуальне повідомлення

ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА РОЗТАШУВАННЯ РЕКВІЗИТІВ

  ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА РОЗТАШУВАННЯ РЕКВІЗИТІВ Параметри реквізитів